DANGER! __ Warning for stupidy!_____ Akatsuki RPG~!

Temat: Profesjonalne oklejenie samochodu
Witam,

Zapraszam do skorzystania z usług naszej firmy dotyczącej oklejania samochodów.
Jesteśmy firmą która posiada kilkuletnie doświadczenie w oklejaniu pojazdów oraz aplikacji reklam na środkach komunikacji miejskiej. Działamy głównie na terenie województwa mazowieckiego, jednakże jesteśmy gotowi przyjąć zlecenia z całego kraju.
Cena jaką proponujemy to 55 pln za oklejanie powierzchni z niewielkimi przetłoczeniami oraz 40 pln za całkowicie płaskie powierzchnie za 1 m2.
Oklejamy pojazdy tylko markowymi foliami, gwarantujemy wysokiej jakości druk oraz zabezpieczenie grafiki przed działaniem warunków zewnętrznych.
Firma: Michał Mierzejewski
Adres: ul. Jana Pawła II 34
05-091 Ząbki
E-mail: oklejanie@rabbitvision.pl
Telefon.: 667 79 23 24
Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 08:00-20:00 sobota: 10:00-20:00 (Godziny pracy dostosowujemy do potrzeb klienta. Jeśli potrzeba możemy pracować też w nocy).
Zapraszamy!

Uwaga dla wszystkich nerwowych: post po lekkiej moderacji nie lamie regulaminu a dokladniej §15 /MOD
Źródło: klubkangoo.pl/forum/viewtopic.php?t=7567



Temat: [w124] Przyciemniane szyby + lampy dymione !
Artykuł pochodzi z serwisu Gazeta.pl
Koniec z bezkarnym oklejaniem na czarno szyb w samochodach - od wtorku również małopolska policja dysponuje specjalnym urządzeniem do sprawdzania stopnia przepuszczania światła przez szyby.
Przepisy mówią wyraźnie: szyba czołowa pojazdu ma przepuszczać co najmniej 75 proc. światła, boczne i tylne mogą być minimalnie ciemniejsze (70 proc. przepuszczalności).

- Szyby zaciemniane fabrycznie przez producenta pojazdów spełniają te normy. Dość powszechne są jednak w użyciu samoprzylepne folie, których parametry raczej nie są w zgodzie z przepisami - mówi aspirant sztabowy Marek Burdak z krakowskiej drogówki. Jak twierdzi, w niektórych pojazdach w ogóle nie widać wnętrza.
Dotychczas policjanci mieli w takich przypadkach związane ręce - stopień zaciemnienia mogli oceniać tylko na oko, ewentualnie zabrać kierowcy dokumenty wozu i skierować auto na badania techniczne. W praktyce jednak kierowcy zaciemnionych samochodów czuli się bezkarni.

- Policjant podchodzący do takiego auta nie wie, czy nie naraża się na niebezpieczeństwo. Nie widzi, ile osób siedzi w pojeździe i co tam się dzieje - mówi aspirant Burdak.

Od wczoraj krakowscy policjanci mogą już skuteczniej zwalczać "niewidzialnych". - Otrzymaliśmy do testu pierwszy egzemplarz urządzenia do pomiarów - cieszy się inspektor Ryszard Grabski, naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.

Jest to polska konstrukcja o fabrycznej nazwie CL186. Pomiar jest prosty i szybki - trwa najwyżej minutę. Koszt aparatu - 2,6 tys. zł.

- Przydałoby się ich więcej - wzdychają policjanci. Nie wiadomo jednak, czy będą aż tak bardzo potrzebne, bo od nowego roku podczas obowiązkowych przeglądów technicznych każdy samochód będzie badany podobnym urządzeniem. Każda stacja diagnostyczna będzie mieć obowiązek posiadania odpowiedniej aparatury.


tylko właśnie.. jaki kolor folii do "szarej" gwiazdy ?
Moim zdaniem naj lepiej prezentowała by się czarna folia
Lorist wybrałeś już lampiony?
Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=14517


Temat: [Exx] Fakty i mity --> Przyciemnianie szyb
" />http://www.auto-swiat.pl/wydania,Jasne- ... 618,1.html

Często na ulicy można spotkać samochody z przyciemnionymi tylnymi szybami. Wielu producentów proponuje takie rozwiązanie seryjnie. Jednak zdarzają się pojazdy, które mają oklejone folią też przednie szyby. Wiąże się to często z kompleksową modernizacją nadwozia. Po tuningu auto z ciemnymi szybami wygląda lepiej. Przykładem są prezentowane pojazdy oraz samochody z reklam telewizyjnych. Przyciemnianie szyb przednich nie jest jednak zgodne z prawem. Warunki, jakie muszą spełniać, określa Rozporządzenie ministra transportu i gospodarki morskiej z 1997 roku w sprawie obowiązku stosowania polskich norm branżowych (DzU nr 160 z późniejszymi zmianami). Jest tam mowa o normie BN-76/3626-07, która określa wymagania dla samochodów osobowych w zakresie widoczności z miejsca kierowcy. Podstawą prawną jest także art. 66 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Według prawa szyba przednia czołowa musi mieć przepuszczalność światła nie mniejszą niż 75 proc., a szyby boczne przednie w polu widzenia kierowcy, tj. 90 st. w lewo i w prawo, co najmniej 70 proc. Fabryczne szyby mają najczęściej przepuszczalność światła na granicy normy - przyciemnianie przednich szyb folią albo metodą piecową zgodne z przepisami jest w praktyce właściwe niemożliwe. Dopuszcza się jedynie oklejenie bezbarwną folią antywłamaniową. Jednak wiele osób przyciemnia przednie szyby i popada wtedy w konflikt z prawem. Policjant w takim przypadku ma prawo zatrzymać dowód rejestracyjny pojazdu i ukarać kierowcę mandatem. Po zdjęciu folii i otrzymaniu ze stacji kontroli pojazdów zaświadczenia o dopuszczeniu auta do ruchu można odzyskać dowód. Od firmy, która specjalizuje się w przyciemnianiu, powinniśmy domagać się zaświadczenia o instalacji folii. Ma to zagwarantować wysoką jakość usługi i pewność, że firma ma certyfikat Instytutu Ceramiki i Szkła. Przy okresowym przeglądzie technicznym diagnosta może poprosić o zaświadczenie, a przy jego braku odmówić dopuszczenia auta do ruchu. Efekt wizualny to nie wszystko. W zależności od jakości folii może ona chronić wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem się. Są na rynku folie, które przepuszczają nawet około 85 proc. mniej ciepła niż sama szyba. Ponadto folia niweluje szkodliwe promieniwanie UV. Często stosuje się folie anty- włamaniowe, które zabezpieczają przed kradzieżą. Oczywiście taką szybę można wybić, jednak nie tak łatwo, ponieważ odłamki nie rozpryskują się.
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=51815


Temat: Reklama na samochodzie, oklejanie pojazdów.
Polska Grafika Samochodowa - Autoryzowany Wykonawca Grafik Scotchprint poleca swoje usługi w zakresie reklamy na samochodach, bezinwazyjnej zmiany koloru pojazdu, konturowego oznakowania pojazdów i reklamy odblaskowej. Więcej informacji na naszej stronie.
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=30551


Temat: Piknik dla powodzian 26-09-2010 10:00 ( Niedziela )
" />Będziemy na tej imprezie robić diorame z okresu II wojny światowej. Zapraszamy. Poniżej info oficjalne:

Są już z nami tacy znani sportowcy jak Darek "Tiger" Michalczewski, bokser - Mistrz Europy amatorów w wadze półciężkiej i Mistrz Świata zawodowców federacji WBO, WBA, IBF w kategorii półciężkiej, Maciej Zegan, bokser - czterokrotny Mistrz Polski i zdobywca trzech pasów federacji WBO, Marek Kolbowicz i Konrad Wasilewski, złoci medaliści w wioślarstwie na Olimpiadzie w Pekinie, Mistrzowie Świata i Europy.

Jesteśmy już po pierwszej części Pikniku która odbyła się 4 września br. w Stepnicy. Pod patronatem Dariusza Michalczewskiego odbył się tam III Międzynarodowy Turniej Bokserski w którym wzięło udział prawie stu zawodników z Polski i Niemiec. W ramach Polsko-Niemieckich Dni Sportu odbył się turniej piłkarski i tenisa stołowego. Odbył się pokaz driftu, wystawionych było kilka ciekawych modeli samochodów a całość zakończyły występ Teatru Ognia i pokaz fajerwerków. Imprezę odwiedzili chyba wszyscy mieszkańcy Stepnicy i okolic.

Teraz przed nami Finał Pikniku Pomagamy Powodzianom czyli Szczecin. Zapraszamy 26 września na Tor Kartingowo-Motocrossowy przy Al. Wojska Polskiego 237a.

W programie:
- parada starych samochodów i motocykli ulicami Szczecina,
- Samochodowy Rajd Krajoznawczy po Puszczy Wkrzańskiej o Puchar Firmy PROAUTO,
-Zawody Motocrossowe o Puchar Firmy INTER MOTORS,
-wystawy zabytkowych samochodów i motocykli,
-prezentacje pojazdów Muzeum Techniki,
-Kącik Polskiej Motoryzacji,
-prezentacje samochodów wyścigowych i rajdowych,
-samochody po tuningu m.in. najszybszy samochód w Europie na 1/4 mili,
-motocykle Harley Davidson,
-Co-drive czyli przejażdżki w fotelu pilota z czterokrotnym Mistrzem Polski w wyścigach samochodowych - Mariuszem Podkalickim,
-pokazy driftu,
-przejażdżki gokartami,
-prezentacja gokartów Roberta Kubicy i Kuby Giermaziaka,
-pokazy modeli samochodów sterowanych radiem,
-Pinstripe czyli ozdobne malowanie samochodu na żywo,
-oklejanie samochodu folią w celu zmiany koloru i ochrony lakieru,
-wystawa pojazdów, uzbrojenia oraz umundurowania z okresu II Wojny Światowej,
-stoiska wystawiennicze związane ze sportami motorowodnymi,
-pokazy w wykonaniu Policji,
-strzelnica,
-pokazy ratownictwa i udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych,
-zamki-dmuchańce dla dzieci,
-punkty gastronomiczne, grochówka z kuchni polowej,
-Teatr Ognia, pokazy fajerwerków.
Mamy nadzieję że każdy odwiedzający nasz Piknik znajdzie coś dla siebie.

ALE NAJWAŻNIEJSZE JEST WASZE SERCE.

Nie siedźcie w domu, przyjdźcie do nas i wspomóżcie naszą akcję. Pomóżmy razem tym dzieciom które teraz naszej pomocy oczekują i którym jest ona niezbędna. Mamy nadzieję że puszki podczas kwesty zapełnią się po brzegi i będziemy mogli powiedzieć że społeczność naszego regionu dobrze rozumie potrzeby innych.

Dziękujemy TYM WSZYSTKIM którzy do tej pory pomogli nam i dalej pomagają w naszych poczynaniach.
Dziękujemy Wojewodzie Zachodniopomorskiemu Panu Marcinowi Zydorowiczowi, dziękujemy Marszałkowi Województwa Zachodniopomorskiego Panu Władysławowi Husejko, dziękujemy Panu Bazylemu Baranowi Przewodniczącemu Rady Miasta Szczecin, dziękujemy Prezesowi Zarządu Okręgowego PZM Panu Józefowi Liszczakowi oraz wielu innym osobom i instytucjom.
W naszych poczynaniach wspierają nas media: TVP Szczecin, TV Pomerania, Radio Szczecin, Głos Szczeciński, Moje Miasto, TV ANB, Portale Internetowe "Infoludek" i "W Szczecinie".
Będzie się działo, oj będzie, a i pogodę mamy zamówioną.

PRZYJDŹ, ZOBACZ, WEŹ UDZIAŁ W ZABAWIE I OTWÓRZ SWOJE SERCE ORAZ ...

Prosimy tych wszystkich którzy chcieliby nam pomóc w tym aby Piknik Pomagamy Powodzianom stał się bardziej widowiskowy o kontakt. WASZA pomoc może okazać się bardzo potrzebna, a może nawet niezbędna. RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ.

Prosimy o kontakt pod adres mailowy tkkforkan@wp.pl lub telefoniczny pod numerem 501576117.
Źródło: animosity.pl/forum/viewtopic.php?t=1329


Temat: Croatia Trophy 27.04.- 04.05.2007 NEWSY NA ŻYWO
" />Z maila Krecika :
Dzień 0 - czwartek

Wyjechaliśmy z warszawy równo o północy ze środy na czwartek, pierwszy
przystanek na tankowanie ciężarówki i wszystkich kanistrów na
zawody, auto lekko przysiadło, widać że dociążone , a potem już
jazda nonstop, zmieniając sie co kilkaset
kilometrów bo po paru ostatnich dniach zmęczenie dawało o sobie mocno
znać
i jazda była bardzo trudna. Jeden spal, drugi prowadził, potem zmiana,
i tak 1300 kilometrów, przez pięć krajów, 15 godzin jazdy z dwoma tankowaniami.
Dojechaliśmy na miejsce koło 15:30, Topusko, 70 kilometrów za
Zagrzebiem. Tu czekał już camp, na dużej łączce niedaleko
sadu za domkami odbudowywanymi po niedawnej wojnie. Rozbilismy sie razem z innymi polskimi załogami z samochodów.

Formalności, oklejanie quadów, przegląd techniczny, wszystko zajeło
nam dwie godziny, a potem, rozbić sprzęt i spać, o niczym innym już
nie marzyliśmy.

W ciągu dnia było gorąco, za to w nocy... lodówka, czysty żywy
zamrażalnik, myslałem ze do rana nie wytrzymam


Dzień 1 - piątek.

Planowana odprawa o 9 przesunięta na 11:30, tam dowiadujemy sie o
zasadach panujących na dzisiejszym odcinku. Jazda z punktu
startowego, do mety, rzeczką, quady i samochody jadą w parach. W jednym miejscu
trasy
jeden z dwóch jedzie w lewo, a drugi w prawo. Liczony jest
czas wspólny dojechania do mety, można a nawet trzeba sobie pomagać.
Kolejność startu będziemy losować przed samym prologiem, quady jadą
dwójkami, tak jak byli zgłoszeni, samochody jadą parami zgodnie z numerami ktore dzis
wylosują, jedynka z dwójką, trójka z czwórką i tak dalej.

Jacek losuje kolejność naszego dzisiejszego startu, wyciągnął numerek pierwszy (jak zawsze), po nas startują
niemcy (Bomba i Rincon), po nich francuzi na suzukach KQ, następnie
DwuPak z Czempionem (Kawa i Rincon) i na koniec francuzi na dwóch
Grizzly 700.

Ratyś (przepraszam, Pan Dyrektor Ratyński) przylatuje o 16, wiec dziś nie startował.

Jedziemy jako pierwsi, zjazd stromą koleiną, przez rzeczkę na drugi
brzeg, rzeczka miejscami do pasa, ale udaje sie znaleźć miejsca
płytsze, potem zjazd znow do rzeki i sto metrów pod prąd, na końcu
zgodnie z wczesniejszym ustaleniem, Jacek po prostej błotnistej
wyjeżdza na brzeg, a ja wbijam sie w bagno i głębinę przy stromym
brzegu za drzewem. Ekspresowe zapięcie kinetyka i Jacek delikatnie
prawie wywracając mnie na bok, wyciągnął mnie na brzeg. Wydawało się
że trwa to bardzo długo, ale czas - 2m51s był nie najgorszy.
Wszystko sprawnie, bez zająknięcia, zbędnych słów i krzyków.

Po nas startują niemcy, bomba pierwsza, team partner ją asekuruje...
taśmą zaczepioną do haka. jeden błąd i bomba zabrała kierowce i
zrolowała do rzeki,
wyglądało bardzo niebezpiecznie, na szczęscie dla kierowcy nic mu sie
nie stało, quad na kierownicy, postawiliśmy go na koła, silnik działa,
"jedziesz dalej?" Jade!! To sie nazywa wola walki Ale starczyło jej
na 15 metrów, bomba staneła w srodku rzeki i juz nie bardzo chciala
odpalić.

Wiecej przygód nie było, reszta przejechała już bez komplikacji.

Czasy:
1/ MrQuad/Krecik - 2m51s
2/ Francuzi Yamaha - 4m21s
3/ 2pak/Czempion - 4m51s
4/ francuzi - Suzuki - 9m50s
5/ niemcy - nie ukończyli
6/ witas - nie startował

Po nas na trase prologu wyjechały auta, zasady identyczne, jeden
jedzie na brzeg, drugi musi sie przedostać na drugą stronę bagna przy
rzeczce, latwo nie jest, zerwane liny w wyciągarkach, woda wlewająca
sie przez okna do pojazdów, przechyły takie że kierowca siedzi do
połowy w wodzie a drzwi pasażera prawie poziomo. Kto by pomyślał że
quadami poszło tak sprawnie

Kolacja zaplanowana od 18, widzialem jakies ziemniaczki
Słoneczko świeci, ciuchy sobie schną, buty też, może do jutra będą
suche
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=5435